Sukces modeli 6. generacji – z technologiami SKYACTIV i stylizacją KODO: Dusza Ruchu.
30 377 zarejestrowanych samochodów*,
30 punktów dealerskich i 15 Autoryzowanych Stacji Obsługi.
Mazda Motor Poland oficjalnie rozpoczęła sprzedaż samochodów w czerwcu 2008. Od tego czasu z autoryzowanych salonów wyjechało na polskie drogi ponad 30 tysięcy Mazd. Największą popularność wśród klientów zdobyły: Mazda6 (10 519 zarejestrowanych egzemplarzy), zaraz za nią Mazda3 (9 489 szt.) i Mazda CX-5 (4 744 szt.).
„Cieszy nas przede wszystkim ogromny sukces modeli nowej generacji SKYACTIV Mazdy – to zdecydowanie przełom dla marki w ciągu tych 7 lat. Klienci doceniają piękno stylizacji, rozwiązania techniczne, bogate wyposażenie i wysoką wartość rezydualną naszych samochodów. Przyciągamy też coraz więcej klientów z segmentu premium. Analizując zamówienia przewidujemy w tym roku sprzedaż ok. 9 tysięcy samochodów – podkreśla Łukasz Paździor, dyrektor zarządzający Mazda Polska.