„PROJEKTUJĄC NOWEGO LEXUSA IS, MÓJ ZESPÓŁ DĄŻYŁ DO STWORZENIA AUTA ZWINNEGO I ZACHOWUJĄCEGO SIĘ NA DRODZE DOKŁADNIE TAK, JAK OCZEKUJĄ TEGO KIEROWCY”.
JUNICHI FURUYAMA, GŁÓWNY INŻYNIER IS

Z zewnątrz — nietuzinkowy styl, światła LED i dynamiczny wizerunek. Wewnątrz — sportowy kokpit zwrócony w stronę kierowcy i najnowocześniejsze systemy multimedialne oraz wspomagające. Na drodze — idealnie zrównoważony sedan. Aby nasz nowy sedan z napędem na tylne koła dawał kierowcy jak najwięcej satysfakcji, a jego układ jezdny działał z maksymalną precyzją, prototypy intensywnie testowaliśmy na torze wyścigowym. Po raz kolejny dowodząc, że zawsze poprawiamy nasze pomysły tak długo, aż powstanie samochód zachwycający.

Tagi:

Data publikacji:

Ostatnie wiadomości dla marki Lexus

„PROJEKTUJĄC NOWEGO LEXUSA IS, MÓJ ZESPÓŁ DĄŻYŁ DO STWORZENIA AUTA ZWINNEGO I ZACHOWUJĄCEGO SIĘ NA DRODZE DOKŁADNIE TAK, JAK OCZEKUJĄ TEGO KIEROWCY”. JUNICHI FURUYAMA, GŁÓWNY INŻYNIER IS Z zewnątrz — nietuzinkowy styl, światła LED i dynamiczny wizerunek. Wewnątrz — sportowy kokpit zwrócony w stronę kierowcy i najnowocześniejsze systemy multimedialne oraz wspomagające. Na drodze — idealnie zrównoważony sedan. Aby nasz nowy sedan z napędem na tylne koła dawał...

» Czytaj więcej
Data publikacji:

„PROJEKTUJĄC NOWEGO LEXUSA IS, MÓJ ZESPÓŁ DĄŻYŁ DO STWORZENIA AUTA ZWINNEGO I ZACHOWUJĄCEGO SIĘ NA DRODZE DOKŁADNIE TAK, JAK OCZEKUJĄ TEGO KIEROWCY”. JUNICHI FURUYAMA, GŁÓWNY INŻYNIER IS Z zewnątrz — nietuzinkowy styl, światła LED i dynamiczny wizerunek. Wewnątrz — sportowy kokpit zwrócony w stronę kierowcy i najnowocześniejsze systemy multimedialne oraz wspomagające. Na drodze — idealnie zrównoważony sedan. Aby nasz nowy sedan z napędem na tylne koła dawał...

» Czytaj więcej
Data publikacji:

„PROJEKTUJĄC NOWEGO LEXUSA IS, MÓJ ZESPÓŁ DĄŻYŁ DO STWORZENIA AUTA ZWINNEGO I ZACHOWUJĄCEGO SIĘ NA DRODZE DOKŁADNIE TAK, JAK OCZEKUJĄ TEGO KIEROWCY”. JUNICHI FURUYAMA, GŁÓWNY INŻYNIER IS Z zewnątrz — nietuzinkowy styl, światła LED i dynamiczny wizerunek. Wewnątrz — sportowy kokpit zwrócony w stronę kierowcy i najnowocześniejsze systemy multimedialne oraz wspomagające. Na drodze — idealnie zrównoważony sedan. Aby nasz nowy sedan z napędem na tylne koła dawał...

» Czytaj więcej
Data publikacji:

„PROJEKTUJĄC NOWEGO LEXUSA IS, MÓJ ZESPÓŁ DĄŻYŁ DO STWORZENIA AUTA ZWINNEGO I ZACHOWUJĄCEGO SIĘ NA DRODZE DOKŁADNIE TAK, JAK OCZEKUJĄ TEGO KIEROWCY”. JUNICHI FURUYAMA, GŁÓWNY INŻYNIER IS Z zewnątrz — nietuzinkowy styl, światła LED i dynamiczny wizerunek. Wewnątrz — sportowy kokpit zwrócony w stronę kierowcy i najnowocześniejsze systemy multimedialne oraz wspomagające. Na drodze — idealnie zrównoważony sedan. Aby nasz nowy sedan z napędem na tylne koła dawał...

» Czytaj więcej
Data publikacji:

„PROJEKTUJĄC NOWEGO LEXUSA IS, MÓJ ZESPÓŁ DĄŻYŁ DO STWORZENIA AUTA ZWINNEGO I ZACHOWUJĄCEGO SIĘ NA DRODZE DOKŁADNIE TAK, JAK OCZEKUJĄ TEGO KIEROWCY”. JUNICHI FURUYAMA, GŁÓWNY INŻYNIER IS Z zewnątrz — nietuzinkowy styl, światła LED i dynamiczny wizerunek. Wewnątrz — sportowy kokpit zwrócony w stronę kierowcy i najnowocześniejsze systemy multimedialne oraz wspomagające. Na drodze — idealnie zrównoważony sedan. Aby nasz nowy sedan z napędem na tylne koła dawał...

» Czytaj więcej
Data publikacji: