Lancia wybrała Paryż na miejsce prezentacji nowej, wytwornej Ypsilon „ELLE”, której sprzedaż na głównych rynkach europejskich rozpocznie się w październiku. Umocniona sukcesem pierwszej edycji wprowadzonej w 2010 roku, dzisiaj nowa odsłona „ELLE” oferuje lakiery, materiały i ekskluzywne wykończenia zgodne z „modowym genem” samochodu: jest to więc najwyższy wyraz elegancji Lancii, jak i dowód nieustannego poszukiwania nowych, współczesnych i innowacyjnych kształtów.

Ozdobiona logo „ELLE” umieszczonym na nadkolu oraz szykownym wzorem w pepitkę na słupkach samochodu, nowa seria specjalna dostępna jest w trzech wariantach kolorystyki nadwozia (biały trójwarstwowy GLACÉE, pudrowy, perłowy GLAM i w wersjach dwukolorowych pudrowo (GLAM)- czarnym (VULCANO)) w połączeniu ze stylową tapicerką ze skóry w kolorze pudrowym i czarną tkaniną Alcantara z motywami graficznymi „ELLE”.

Na paryskim „wybiegu” pojawią się dwa egzemplarze – jeden w dwukolorowej wersji pudrowo(GLAM)- czarnej (VULCANO) i drugi w perłowym lakierze w kolorze pudru GLAM – obydwa wyposażone w silnik 1.2 benzyna o mocy 69 KM. Na szczególną uwagę zasługuje niezwykle dopracowane wnętrze, oddające w perfekcyjny sposób styl Lancii, które zdobi skórzana tapicerka w kolorze pudrowym zestawiona z szykowną, czarną Alcantarą®, wysokiej klasy materiałem wprowadzonym po raz pierwszy na szeroką skalę w branży motoryzacyjnej właśnie przez markę Lancia w 1984 roku i wykorzystywanym już od pierwszej serii w tej małej ikonie szyku segmentu B. Wspólnym mianownikiem dla tych dwóch samochodów jest bogate wyposażenie, które przewiduje automatyczną klimatyzację, elektrycznie sterowane lusterka boczne, ESC, radio CD MP3, system Blue&Me ze sterowaniem na kierownicy oraz skórzane poszycie kierownicy i osłony dźwigni zmiany biegów.

Nowa „ELLE” stanowi topową wersję gamy Lancia Ypsilon, rodziny produktów, w której każda seria specjalna reprezentuje jedną z wielu natur modelu, które odpowiadają wymaganiom konkretnych grup docelowych. Aktualnie gama składa się z pięciu wersji – wyposażenia Elefantino ’14, Gold i Platinum oraz serii specjalnych „ELLE” i MOMODESIGN, które mogą zostać wyposażone w 5 wersji silnikowych: 1.2 Fire EVO II o mocy 69 KM, 1.2 Fire EVO II LPG o mocy 69 KM, 0.9 TwinAir o mocy 85 KM montowanych z manualną albo zrobotyzowaną skrzynią biegów, turbodiesel 1.3 Multijet II o mocy 95 KM i 0.9 Turbo TwinAir CNG o mocy 80 KM.

Kierowana jest do Klientów o wyrafinowanym guście, mieszkańców dużych miast, zwracających uwagę na stylowe detale, „Fashion City Car” pojawia się na francuskiej imprezie w towarzystwie dwóch innych egzemplarzy reprezentujących kolekcję 2014: Lancii Ypsilon Elefantino ’14 i Lancii Ypsilon MOMODESIGN. Wyposażony w silnik benzynowy 1.2 o mocy 69 KM, pierwszy samochód posiada śnieżnobiały lakier z elementami stylistycznymi w kolorze arbuza, tapicerkę foteli w kolorze czarnym z przeszyciami i detalami w kolorze arbuza. Poza tym, jest dodatkowy wzbogacony pakietem z motywami zwierzęcymi „Animalier”, który przewiduje specjalne motywy graficzne na słupku bocznym i na kołpakach. Wśród elementów wyposażenia znajduje się klimatyzacja, radio z odtwarzaczem CD i MP3, ESC, Blue&Me ze sterowaniem na kierownicy, światła przeciwmgłowe, chromowana końcówka rury wydechowej oraz skórzane poszycie kierownicy i osłony dźwigni zmiany biegów.

Światła reflektorów skierowane są również na Lancię Ypsilon MOMODESIGN, serię specjalną powstałą z odrodzonej współpracy pomiędzy znanymi na świecie ze swojego wkładu w rozwój wzornictwa, dwoma włoskimi markami. Lancia i MOMODESIGN potrafiły stworzyć bardzo indywidualny, formalny język, który bez wahania pozwala rozpoznać ich dzieło wśród wielu innych „dizajnerskich” produktów. Wyjątkowa symbioza, która łączy wyszukany i elegancki styl Lancii z zamiłowaniem do technologii i sportowego stylu wyróżniających kultową, mediolańską markę.

Na stoisku odwiedzający mogą również podziwiać Ypsilon MOMODESIGN. Wyposażony w silnik 1.3 Multijet o mocy 95 KM, prezentowany egzemplarz wyróżnia się ekskluzywnym, dwukolorowym nadwoziem szarozielono (KHAKI)- matowo czarnym w zestawieniu z czarnym wnętrzem, który podkreśla sportowy charakter serii specjalnej. Wśród głównych elementów wyposażenia mamy automatyczną klimatyzację, ESC, radio CD MP3, skórzaną kierownicę i osłonę dźwigni zmiany biegów, Blue&Me ze sterowaniem na kierownicy, Magic Parking, tempomat, elektrycznie otwierany dach, przyciemniane szyby, tylne zagłówki, czujnik deszczu i czarne, lakierowane aluminiowe felgi 16″.

Salon w Paryżu jest również okazją, aby z bliska podziwiać kolekcję biżuterii Alcantara stworzoną specjalnie dla Ypsilon „ELLE”. Biżuteria ta jest wynikiem współpracy z Alcantarą i Politechniką w Mediolanie i została zaprojektowana przez dwóch młodych projektantów, wykładowców na studiach projektowania mody. Jest to kolejny dowód na to, że Lancia nieustannie poszukuje nowych trendów zarówno w świecie współczesnego wzornictwa, jak i w świecie komunikacji. Wystarczającym tego świadectwem jest LanciaTrendVision.com, międzynarodowy magazyn internetowy Lancii, który od czterech lat wybiera i promuje prace badawcze wielu, młodych twórców. Rodzaj laboratorium, kuźni talentów dla poszukiwaczy nowych trendów w dziedzinie mody, wzornictwa, stylu życia, fotografii, sztuki i architektury.
Stworzone w Paryżu stoisko Lancii ma zwarty kształt i wykorzystuje wysokiej klasy materiały. Dzięki przyciągającej wzrok kolorystyce przestrzeń ta jest elegancka i wytworna.
Z minimalną, gładką i lśniącą powierzchnią chromowanej stali i czarnego lakierowanego szkła kontrastuje „demokratyczny luksus” białej skóry z widocznymi przeszyciami, w tym roku wzbogaconymi wstawkami z Alcantary w kolorze pudru na kolumnie centralnej. Wreszcie, bogactwo wykończeń oraz łagodność kształtów towarzyszą odwiedzającym podczas wizyty, spotykając się, a wręcz stapiając się, z ekskluzywnością wnętrza nowej Ypsilon „ELLE”.

Wreszcie, odwiedzający będą mogli poznać produkty FGA Capital, spółki finansowej wyspecjalizowanej w branży motoryzacyjnej, dzięki rozdawanym materiałom informacyjnym. Spółka działa na głównych rynkach europejskich – we Francji za pośrednictwem FC France i FL Auto – i przyświeca jej jeden cel: wspieranie sprzedaży samochodów wszystkich marek Fiat Chrysler Automobiles za pośrednictwem innowacyjnych produktów finansowych wraz z usługami o wysokiej wartości dodanej przeznaczonymi dla sieci Dealerów, Klientów prywatnych i firm.

Tagi:

Data publikacji:

Ostatnie wiadomości dla marki Lancia

Lancia wybrała Paryż na miejsce prezentacji nowej, wytwornej Ypsilon „ELLE", której sprzedaż na głównych rynkach europejskich rozpocznie się w październiku. Umocniona sukcesem pierwszej edycji wprowadzonej w 2010 roku, dzisiaj nowa odsłona „ELLE" oferuje lakiery, materiały i ekskluzywne wykończenia zgodne z „modowym genem" samochodu: jest to więc najwyższy wyraz elegancji Lancii, jak i dowód nieustannego poszukiwania nowych, współczesnych i innowacyjnych kształtów....

» Czytaj więcej
Data publikacji:

Lancia wybrała Paryż na miejsce prezentacji nowej, wytwornej Ypsilon „ELLE", której sprzedaż na głównych rynkach europejskich rozpocznie się w październiku. Umocniona sukcesem pierwszej edycji wprowadzonej w 2010 roku, dzisiaj nowa odsłona „ELLE" oferuje lakiery, materiały i ekskluzywne wykończenia zgodne z „modowym genem" samochodu: jest to więc najwyższy wyraz elegancji Lancii, jak i dowód nieustannego poszukiwania nowych, współczesnych i innowacyjnych kształtów....

» Czytaj więcej
Data publikacji:

Lancia wybrała Paryż na miejsce prezentacji nowej, wytwornej Ypsilon „ELLE", której sprzedaż na głównych rynkach europejskich rozpocznie się w październiku. Umocniona sukcesem pierwszej edycji wprowadzonej w 2010 roku, dzisiaj nowa odsłona „ELLE" oferuje lakiery, materiały i ekskluzywne wykończenia zgodne z „modowym genem" samochodu: jest to więc najwyższy wyraz elegancji Lancii, jak i dowód nieustannego poszukiwania nowych, współczesnych i innowacyjnych kształtów....

» Czytaj więcej
Data publikacji:

Lancia wybrała Paryż na miejsce prezentacji nowej, wytwornej Ypsilon „ELLE", której sprzedaż na głównych rynkach europejskich rozpocznie się w październiku. Umocniona sukcesem pierwszej edycji wprowadzonej w 2010 roku, dzisiaj nowa odsłona „ELLE" oferuje lakiery, materiały i ekskluzywne wykończenia zgodne z „modowym genem" samochodu: jest to więc najwyższy wyraz elegancji Lancii, jak i dowód nieustannego poszukiwania nowych, współczesnych i innowacyjnych kształtów....

» Czytaj więcej
Data publikacji:

Lancia wybrała Paryż na miejsce prezentacji nowej, wytwornej Ypsilon „ELLE", której sprzedaż na głównych rynkach europejskich rozpocznie się w październiku. Umocniona sukcesem pierwszej edycji wprowadzonej w 2010 roku, dzisiaj nowa odsłona „ELLE" oferuje lakiery, materiały i ekskluzywne wykończenia zgodne z „modowym genem" samochodu: jest to więc najwyższy wyraz elegancji Lancii, jak i dowód nieustannego poszukiwania nowych, współczesnych i innowacyjnych kształtów....

» Czytaj więcej
Data publikacji: