Mopar®, marka Fiat Chrysler Automobiles do świadczenia usług i prowadzenia działań z zakresu Obsługi Klienta (Customer Care), produkcji oryginalnych części zamiennych oraz akcesoriów, będzie obecna podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego 2014 w Paryżu, prezentując publiczności szeroki wachlarz ekskluzywnych akcesoriów oraz usług.

Mopar i Jeep: rozwijające się partnerstwo. Jeep Wrangler Rubicon jest jeszcze bardziej „zmoparyzowany”.
Podczas Salonu Samochodowego zostanie zaprezentowany egzemplarz pokazowy Jeepa Wrangler Unlimited Rubicon „Stealth” – „zmoparyzowany” od przedniego po tylny zderzak za pomocą pełnej gamy specjalnych oryginalnych akcesoriów Mopar. Jest on przykładem ekstremalnej modyfikacji technicznej, by sprawdzać się na największych bezdrożach a jednocześnie posiadać atrakcyjny wygląd, w którym każdy szczegół jest ważny: począwszy od maski z otworami wentylacyjnymi i czarną kratą chłodnicy wypełnioną czarną siatką po zupełnie nową, LED-ową listwę oświetleniową.

Para zderzaków terenowych (projekt Rubicon X) zastąpiła te oryginalne, i łącznie z płaskimi błotnikami, bocznymi progami ochronnymi, podniesionym zawieszeniem oraz 37-calowymi oponami sprawia, że samochód terenowy Rubicon Stealth staje się wręcz niedościgniony. Obudowy lusterek zewnętrznych i korek wlewu paliwa z dużym logo Jeepa, połówki drzwi i 17-calowe felgi zawierają dalsze elementy indywidualizacji, które z pewnością zostaną docenione przez entuzjastów marki.

Stylowe szczegóły stworzone wspólnie przez Jeepa, Mopar oraz Centro Stile Fiat Chrysler Automobiles dopełniają wyglądu wystawianego samochodu, czyniąc z niego absolutnie unikalny pojazd. Nadwozie pokryte jest lakierem strukturalnym Iron Peltrox z efektem rdzy, podczas gdy w jego ekskluzywnym wnętrzu znaleźć można skórzane siedzenia i tapicerkę w stylu Vintage.

Akcesoria Mopar: specjalne gamy również dla Jeepa Renegade.
Mopar stworzył specjalną gamę akcesoriów dla Jeepa Renegade, by dodać mu jeszcze większej atrakcyjności i uczynić bardziej „freedom”. Pokazywany w Paryżu Renegade będzie miał gwiazdę „Armii Amerykańskiej” na pokrywie silnika i bocznych drzwiach, błyszczące, czarne obudowy lusterek wstecznych i osłonę chłodnicy oraz listwę świetlną w „Stylu Renegade”. Uzupełnieniem jego wyposażenia będą wysokiej jakości czarne maty dywanowe, nakładki progowe z logo Jeepa, boczne stopnie rurowe oraz pokrywy zaworów z logo Jeep.

Kolekcja merchandisingowa firmy Mopar: Jeep z dodatkowymi elementami stylizacyjnymi.
Kolekcja merchanidisingowa Jeepa została zaprojektowana, by zaspokoić potrzeby i stworzyć cechy charakterystyczne dla każdego, kto utożsamia się z tradycyjnymi wartościami marki oraz jej ewolucją od pioniera do innowatora. Wolność, Przygoda, Pasja, Autentyczność: oto wartości znamienne dla Jeepa, które stanowiły inspirację dla rozwoju projektu i przybrały ostateczny kształt w postaci dwóch gam produktowych, Outdoor oraz City. Wszystkie produkty cechuje wyjątkowo wysoka jakość oraz zdolność do wyrażania własnej indywidualności w silny i wyróżniający sposób: ponadto, wybór Jeepa oznacza także wybór stylu życia i przyłączenie się do społeczności, która ma wspólne doświadczenia, pasje i wartości.

Jeśli chodzi o szczegóły, gama Outdoor zaprojektowana z myślą o miłośnikach spędzania wolnego czasu w plenerze, charakteryzuje się wykorzystaniem naturalnych materiałów takich jak drewno, łącze USB z kamienia i zastosowaniem naturalnych kolorów znamiennych dla DNA Jeep. Gama City jest natomiast bardziej technologiczna i innowacyjna, wykorzystuje w większym zakresie materiały high-tech, takie jak obicia z materiału Codura czy stali oraz materiał fluorescencyjny, z którego wykonano breloczek na klucze. Kolekcja jest już dostępna w sprzedaży u dilerów i będzie wkrótce dostępna w internetowym sklepie Jeepa.

Wybór ekskluzywnych akcesoriów również dla Fiata 500L Trekking.
Katalog Mopar obejmuje ponad 25 000 wysokiej jakości akcesoriów dostępnych w ponad 130 krajach. Stworzone we współpracy z zespołem projektowym pojazdu, wszystkie te produkty mają ekskluzywny charakter i idealnie pasują do wielu modeli, pozostając w zgodności z ich charakterystykami technicznymi, stylistycznymi i mechanicznymi.

Mopar stworzył specjalną gamę akcesoriów dla Fiata 500L Trekking oraz Alfy Romeo Giulietta, które zdolne są uczynić te modele unikalnymi i wyróżniającymi się. Fiat 500L Trekking jest wersją rozwojową rodziny 500 – doskonale łączy dwie „dusze”, które uwielbiają igrać ze sobą na co dzień: jedna wielkomiejska mknąca przez miasto, a druga bardziej ryzykowna, idealna dla odczucia tych drobnych weekendowych emocji, które sprawiają, że warto żyć. W trakcie dni prasowych, prezentowany samochód wyposażony w akcesoria Mopar podkreślające jego podwójną duszę, takie jak okładzina podręcznego przedziału bagażowego, wieszak na zagłówku, rozpylacz zapachu, „ceramiczna” czarna obudowa lusterka wstecznego, specjalna nakładka ochronna na progu drzwiowym oraz sportowy zestaw pedałów.

Akcesoria i linie merchandisingowe Mopar dla Alfy Romeo i Abarth’a.
Światła reflektorów będą także skierowane na całą gamę Alfę Romeo Giulietta, która jest doskonałym odzwierciedleniem ducha marki. Na przykład, Alfa Romeo Giulietta, błyszczy dzięki specjalnym akcesoriom Mopar z detalami wykonanymi z włókna węglowego by podkreślić sportowy charakter samochodu od kraty chłodnicy po spojler. Mopar oferuje także różnorakie rozwiązania dla tych, którzy poszukują w swym samochodzie wiernego, oddanego kompana podczas wypadów wypoczynkowych, zaś linia merchandisingowa dedykowana jest tym, którzy uwielbiają utożsamiać się z duchem marki Alfa Romeo.

Zaś na stoisku Abarth’a publiczność może podziwiać wybrane dedykowane elementy kolekcji merchandisingowej oraz akcesoria, które stanowią wzbogacenie oferty zarówno w kwestii indywidualizacji, jak i osiągów. Wszystkie produkty można także oglądać na oficjalnej stronie internetowej marki Abarth (www.abarthstore.com).

Pakiet Mopar Vehicle Protection: zindywidualizowane usługi i nowy pakiet Freedom dla Jeepa Renegade.
„Mopar Vehicle Protection” oferuje usługi serwisowe autoryzowane przez Fiat Chrysler Automobiles, które zapewniają Klientom pełny komfort dzięki bardzo szerokiemu zakresowi posiadanych elementów mechanicznych oraz zabezpieczeniu programów serwisowych z ofertą usług z zakresu pomocy drogowej „na każde zawołanie” i napraw świadczonych przez wysoko wyspecjalizowany personel techniczny z wykorzystaniem do tego celu wyłącznie oryginalnych części zamiennych.

Obecnie w ramach pakietu „Mopar Vehicle Protection” dostępnego w ponad 30 krajach na terenie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, który w swym portfelu produktowym ma ponad 50 produktów, stworzono specjalną ofertę – nazwaną „Freedom Pack” – by zaspokoić wymagania Klientów nowego Jeepa Renegade. Jeśli chodzi o szczegóły, proponowane rozwiązanie uwzględnia problem możliwości wystąpienia uszkodzeń typu mechanicznego i elektrycznego, wydłużając gwarancję producenta z trzech do pięciu lat i z uwzględnieniem przebiegu kilometrów w zależności od potrzeb Klienta i sposobu użytkowania pojazdu oraz oferuje po cenach konkurencyjnych usługi i programy serwisowe celem utrzymania pojazdu w idealnym stanie.

Ponadto, „Mopar Vehicle Protection” stanowi wsparcie dla nowej gamy modeli FCA, gdyż jego portfel produktowy obejmuje swym zakresem wszelkie usługi dotyczące przeglądów kontrolnych i pomocy drogowej:

Maximum Care: obejmujący „mechanikę” i „elektrykę” wydłużający gwarancję fabryczną;
Easy Care & Easy Care Plus: usługi z zakresu konserwacji pojazdu obejmujące pomoc drogową „na każde zawołanie” i planowe przeglądy kontrolne po konkurencyjnych stawkach cenowych. W opcji Plus, Klientom oferowana jest także wymiana zespołów części, które ulegają zużyciu;
Plan Top Care & Top Care Plus: to plan, który zapewnia Klientom „największy spokój ducha” dzięki całościowemu zakresowi ochrony, który obejmuje części mechaniczne i elektryczne oraz planowe przeglądy kontrolne. W opcji Plus, Klientom oferowana jest także wymiana zespołów części, które ulegają zużyciu;
Programy „Mopar Vehicle Protection” obejmują wszechstronny zakres opcji, jeśli chodzi o wytrzymałość i przebieg a zostały zaprojektowane, by zaoferować Klientom większy zakres ochrony ich pojazdów dając im pewność, że gdziekolwiek by się nie znaleźli, zawsze mogą liczyć na szeroką sieć punktów serwisowych zapewniających oryginalne części zamienne oraz wysoko wykwalifikowaną obsługę techniczną. Ponadto, komfort zapewniają placówki świadczące usługi z zakresu pomocy drogowej „na każde zawołanie” rozmieszczone na terenie całej Europy i dające możliwość nowemu właścicielowi pojazdu wykorzystanie w całości wykupionego programu.

Jeszcze bardziej „społecznościowa” Obsługa Klienta (Customer Care): tworzy się nowy kanał Twitter dla Francji i Niemiec.
Mopar zaprezentuje także podczas paryskiego Salonu Samochodowego aplikacje Customer Care, zaprojektowane i stworzone celem udostępniania informacji i udzielania wsparcia na bieżąco.

Aplikacje „Ciao Fiat Mobile”, „Lancia Everywhere Mobile”, „Alfa Romeo InfoMobile”, „I am Jeep Mobile” oraz „Abarth24h Mobile”, dostępne bezpłatnie w pięciu językach oraz 15 krajach europejskich na Apple Store oraz Google Play, „zaliczyły” 353 000 wejść od sierpnia 2014 roku.

W celu zaspokojenia potrzeb Klientów i dążenia do stałego ulepszania produktów dla satysfakcji użytkownika, prezentowane w Paryżu aplikacje, stworzone we współpracy z „Brand e di Technical Service” będą zawierały Augmented Reality Owner Handbooks (Instrukcja Obsługi w technologii Rozszerzonej Rzeczywistości) dla nowej Lancii Ypsilon, Alfy Romeo 4C, Alfy Romeo MiTo oraz Alfy Romeo Giulietta.

Technologia ta, poprzednio wdrożona w katalogach produktowych i kampaniach reklamowych, obecnie została wykorzystana także w Instrukcjach Obsługi: wystarczy po prostu zeskanować symbol „AR+” z instrukcji i skierować kamerę smartfona na daną część samochodu, by uzyskać dostęp do dodatkowych informacji na temat wyposażenia, zyskując tym samym nowe doświadczenia. Wkrótce będą dostępne kolejne Instrukcje Obsługi stworzone z wykorzystaniem tej technologii.

Potwierdzeniem, że eksperymenty i innowacje to kluczowe czynniki w procesie rozwoju promowanych przez Mopar® działań z zakresu obsługi Klienta (Customer Care), serwis uczynił Twittera kanałem interakcji ze swymi Klientami. Serwis był dostępny dla Klientów z terenu Włoch od czerwca 2012 roku a obecnie mogą zeń także korzystać francuscy Klienci. Wkrótce kanał ten zostanie także udostępniony niemieckim Klientom.

Klienci i użytkownicy Twittera z terenu Francji mogą przesłać publicznego Tweeta lub prywatną wiadomość na adres @FiatCareFR, @AlfaRomeoCareFR oraz @JeepCareFR, by otrzymać adekwatne do swych potrzeb wsparcie zapewniane przez specjalny zespół pracowników, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 20:00.

Mopar jest jeszcze bardziej cyfrowy: samochody są dostępne on-line na 10 rynkach europejskich.
Innowacyjna platforma cyfrowa Mopar, która zdobyła „Italian Key Interactive Award”, to narzędzie zarządzania relacjami z Klientem, które oferuje wszelkie informacje i użyteczne treści Klientom Fiata, Alfy Romeo, Lancii, Jeepa oraz Abarth’a.

Ten uprzywilejowany kanał komunikacji pomiędzy markami Fiat Chrysler Automobiles i ich Klientami oferuje dwa poziomy nawigacji: jeden „publiczny” i jeden „prywatny” z możliwością uzyskania indywidualnych osobowych danych dostępu.
Ten pierwszy pozwala każdemu użytkownikowi na: znalezienie informacji na temat oryginalnych części zamiennych oraz sposobu indywidualizacji pojazdów Grupy Fiat; bezpośredni dostęp do wszystkich kanałów Obsługi Klienta (Customer Care); gwarancję i skorzystanie z programów serwisowych; pomoc drogową „na każde zawołanie”; bezpośredni link do wirtualnych sklepów; oraz przedstawia pełną listę autoryzowanych dilerów i centrów świadczenia usług. W skrócie, to prawdziwa wizytówka, na której udostępniany jest otwarcie i w atrakcyjny sposób know-how Grupy, obejmujący także proste i intuicyjne grafiki.

Drugi, jest obszarem zarezerwowanym dla wszystkich Klientów i można w nim znaleźć indywidualne wskazówki, dedykowane narzędzia i informacje o ekskluzywnych promocjach dla Klientów. Po zarejestrowaniu się i wprowadzeniu Numeru Indentyfikacyjnego pojazdu, wskazanego w książce pojazdu, Klienci odnajdują mnóstwo użytecznych informacji służących do zarządzania ich pojazdami: programy serwisowe uwzględniające przebieg, wyposażenie, zarządzanie dziennikiem internetowym.
Platforma obejmuje obecnie co najmniej 11 rynków europejskich, a podczas paryskiego Salonu Samochodowego będzie dostępna także za pośrednictwem stron internetowych dedykowanych poszczególnym markom.
www.fiat.mopar.eu
www.jeep.mopar.eu
www.alfaromeo.mopar.eu
www.lancia.mopar.eu
www.abarth.mopar.eu

Narzędzia diagnostyczne oraz obsługa techniczna on- line podczas podróży.
Mopar oferuje coraz szerszy zakres najwyższej jakości usług świadczonych za pośrednictwem Sieci Usług Dilerskich oraz Autoryzowanych Warsztatów. Wprowadzeniu na rynek Nowego Jeepa Renegade towarzyszy debiut mikroPOD w centrach serwisowych. Jest to nowe elektroniczne narzędzie diagnostyczne, całkowicie bezprzewodowe, którego zakres działania będzie stopniowo rozszerzany na inne modele Jeepa.

Sieć Autoryzowanych Dilerów miała już możliwość doświadczenia całkowicie nowego podejścia do sposobu zarządzania relacjami z klientami dzięki wprowadzeniu Wi-Advisor, które to narzędzie daje recepcjonistom możliwość bezpośredniego wykorzystania tabletu do przeprowadzania przeglądu technicznego i sprawdzenia ich stanu technicznego szybko, efektywnie i transparentnie.

Wreszcie, Mopar rozszerza wykorzystanie nowych technologii oraz sprzętu komputerowego w trakcie stacjonarnych zajęć szkoleniowych by uzupełnić je o usługi pomocy drogowej „na zawołanie” oraz zapewnić dodatkowe wsparcie dla dilerów i warsztatów, a także polepszyć doświadczenia ze szkoleń warsztatowych.

Tagi:

Data publikacji: