Po raz pierwszy w Europie, marka samochodowa „otwiera” drzwi swojego zakładu, wykorzystując technologię Google Street View. Powstaje w ten sposób „Virtual Tour Abarth”, wyjątkowe doświadczenie full immersion, pozwalające odkryć turyński zakład Abarth’a, w którym dzięki pasji i know-how powstają wyjątkowe samochody.

Zrealizowana przez agencję kreatywną xister z dostępem przez oficjalną stronę Abarth i platformę Google Maps, sugestywna podróż umożliwia użytkownikowi zwiedzenie każdego zakątka siedziby marki spod znaku Skorpiona. Podróż rozpoczynamy w showroomie, gdzie wystawione są historyczne modele, samochody Racing i nowa gama Abarth’a. Następnie spacerujemy korytarzami, w których podziwiamy dziedzictwo i historię marki, docierając do miejsca, gdzie w sugestywny sposób odtworzono biuro Karla Abarth’a. Fascynująca podróż dociera do serca zakładu, na halę warsztatową: tu znajdują się podnośniki, na których umieszczone są samochody, przy których pracują mechanicy, poszczególne działy techniczne, gdzie auta są montowane oraz kabina lakiernicza.

Innowacyjne narzędzie pozwalające odkryć gamę Abarth’a, z możliwością „surfowania po” wszystkich samochodach w wizualizacji 360° wewnątrz kabiny. Najciekawszą strefą, którą z pewnością należy odwiedzić jest obszar dedykowany Abarth’owi 695 Biposto, prawdziwe „wirtualne atelier”, gdzie możemy podziwiać go pod każdym kątem, zarówno nadwozie, jak i wnętrze, a także poznać dzięki rysunkom technicznym i filmom video jego ekskluzywne wyposażenie oraz zastosowane technologie.

Wirtualna podróż Abarth’a gwarantuje zatem wyjątkowe doznania podczas odkrywania świata i wartości spod znaku Skorpiona. Dzięki licznym hotspotom, obecnym na każdym ekranie surfowania, którym odpowiadają zakładki ze szczegółowymi informacjami, użytkownik może przeglądać fascynujące multimedialne zawartości. Dodatkowo, dzięki zindywidualizowanemu graficznemu interfejsowi Abarth oraz intuicyjnym przyciskom surfowania emocjonująca podróż online na Street View jeszcze bardziej wciąga, dzięki funkcjom zoom, fullscreen, automatyczny widok 360°, help i wielu innym narzędziom.

Wirtualna podróż do zakładu Abarth’a w Turynie jest doskonałą okazją, by odkryć całą gamę produktów bezpośrednio w miejscu, gdzie są one produkowane. Nie tylko samochody, ale także zestawy tuningowe, akcesoria i produkty merchandisingowe zaprojektowane dla pasjonatów marki Skorpiona. Ten innowacyjny projekt jest pierwszym krokiem Abarth’a w kierunku „nowej ery” marki, która raz jeszcze potwierdza ogromne zaangażowanie i umiejętność dostosowania się do otaczającej nas rzeczywistości technologicznej. Narzędzie stanowi ewolucję aktualnego katalogu, umożliwiając wygodniejsze przeglądanie zawartości i szybszą aktualizację, pozwalającą przeżyć „Abarth experience” w wizualizacji 360°.

Projekt „Virtual Tour Abarth” został po raz pierwszy zaprezentowany podczas Salonu Samochodowego w Paryżu za pomocą Oculus Rift, rewolucyjnych gogli, które pozwalają „zanurzyć się” w wirtualnej rzeczywistości, odtwarzając w 3D miejsca znane z codziennego życia, w tym przypadku turyński zakład i hale montażowe Abarth’a. Technologia zastosowana w goglach Oculus Rift umożliwia poruszanie się w świecie wirtualnym, obracając jedynie głowę, tak jak robimy to w rzeczywistości.

Tagi:

Data publikacji:

Ostatnie wiadomości dla marki Abarth

Po raz pierwszy w Europie, marka samochodowa „otwiera" drzwi swojego zakładu, wykorzystując technologię Google Street View. Powstaje w ten sposób „Virtual Tour Abarth", wyjątkowe doświadczenie full immersion, pozwalające odkryć turyński zakład Abarth'a, w którym dzięki pasji i know-how powstają wyjątkowe samochody. Zrealizowana przez agencję kreatywną xister z dostępem przez oficjalną stronę Abarth i platformę Google Maps, sugestywna podróż umożliwia użytkownikowi...

» Czytaj więcej
Data publikacji:

Po raz pierwszy w Europie, marka samochodowa „otwiera" drzwi swojego zakładu, wykorzystując technologię Google Street View. Powstaje w ten sposób „Virtual Tour Abarth", wyjątkowe doświadczenie full immersion, pozwalające odkryć turyński zakład Abarth'a, w którym dzięki pasji i know-how powstają wyjątkowe samochody. Zrealizowana przez agencję kreatywną xister z dostępem przez oficjalną stronę Abarth i platformę Google Maps, sugestywna podróż umożliwia użytkownikowi...

» Czytaj więcej
Data publikacji:

Po raz pierwszy w Europie, marka samochodowa „otwiera" drzwi swojego zakładu, wykorzystując technologię Google Street View. Powstaje w ten sposób „Virtual Tour Abarth", wyjątkowe doświadczenie full immersion, pozwalające odkryć turyński zakład Abarth'a, w którym dzięki pasji i know-how powstają wyjątkowe samochody. Zrealizowana przez agencję kreatywną xister z dostępem przez oficjalną stronę Abarth i platformę Google Maps, sugestywna podróż umożliwia użytkownikowi...

» Czytaj więcej
Data publikacji:

Po raz pierwszy w Europie, marka samochodowa „otwiera" drzwi swojego zakładu, wykorzystując technologię Google Street View. Powstaje w ten sposób „Virtual Tour Abarth", wyjątkowe doświadczenie full immersion, pozwalające odkryć turyński zakład Abarth'a, w którym dzięki pasji i know-how powstają wyjątkowe samochody. Zrealizowana przez agencję kreatywną xister z dostępem przez oficjalną stronę Abarth i platformę Google Maps, sugestywna podróż umożliwia użytkownikowi...

» Czytaj więcej
Data publikacji:

Po raz pierwszy w Europie, marka samochodowa „otwiera" drzwi swojego zakładu, wykorzystując technologię Google Street View. Powstaje w ten sposób „Virtual Tour Abarth", wyjątkowe doświadczenie full immersion, pozwalające odkryć turyński zakład Abarth'a, w którym dzięki pasji i know-how powstają wyjątkowe samochody. Zrealizowana przez agencję kreatywną xister z dostępem przez oficjalną stronę Abarth i platformę Google Maps, sugestywna podróż umożliwia użytkownikowi...

» Czytaj więcej
Data publikacji: